I reklamácia sa môže vyskytnúť, ale s nami sa jej nemusíte báť. Ako postupovať, aby všetko prebehlo čo najrýchlejšie: Kontaktujte nás emailom na info@zapardrobnych.eu o vzniku reklamácie. V zaslanom emaile prosím uveďte nasledujúce informácie dôležité k rýchlemu odbaveniu Vašej reklamácie: - Číslo objednávky - Názov reklamovaného výrobku - Závada - závadu prosím špecifikujte čo najlepšie. Iba uvedenie "Nefunkčné" nie je dostatočné. Po prijatí emailu Vašu reklamáciu spracujeme a zašleme Vám o jej prijatí email, v ktorom bude uvedený postup k jej najrýchlejšiemu odbaveniu. Hoci sme si vedomí, že odbavovacia doba reklamácie môže byť až 30 dní, budeme sa ju snažiť odbaviť oveľa rýchlejšie. Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru: Peter Schmidt Dyjská 845/4 196 00 Praha 96 - Čakovice Česká republika Zásielku nám môžete odoslať i prostredníctvom výdajných miest Zásielkovne ( služba Medzi nami ). Presný postup nájdete tu: https://youtu.be/s_agzuL-Bkw Údaje pre odoslanie na výdajne miesto Zásielkovne: Meno: RMA-VRATKY Priezvisko: Vyplňte číslo Vašej objednávky Email: info@zapardrobnych.eu Pobočka pre doručenie: 1580 - CZ, Praha 18, Čakovice, Dyjská 845/4 Samotným odoslaním výrobku na našu adresu, môže prísť k zbytočnému predĺženiu vybavenia reklamácie.
Objednáním produktu súhlasíte s obchodnými podmienkami.
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Tento obchod funguje na systéme pre Jednostránkové eshopy - Exitshop.cz - Váš e-shop 2.0